Merhabalar 🌸
Oğlum 1 yaşinda ve doğduğundan beri emziksiz uyumaz istisnalar disinda bu hep boyleydi.
Geceleri surekli emziği düştükce uyaniyor kac defa kalkiyorum sayamiyorum artik. Gece beslenmemiz yok sadece emzik takmak için kalkmak sinirlerimi bozuyor artik emziği biraktirmak istiyorum varmi bir öneriniz bana?
Dün denedim zorla uyudu yarim saat sonra kalkti hic bir sekilde uykuya geri donduremedim mecbur verdim emziğini 🥲