Nefret ediyorum böyle insanlardan,benim eltimde ilk kızımın 40ı çıkmadan kaynımla hasta çocuğunu yollamıştı bana kendi gelmemişti bile ,çocuk ordan oraya yatıyordu başı kalkmıyordu,birde bakmamışım çocuğuna diye arkamdan konuşmuş , Allah bildiği gibi yapsın,siz hemen telaşlanmayın belki öyle gıcık tarzı bi öksürüktür hemen ciğerine inecek diye endişe yapmayın,zaten öyle olsa ateşi çıkar emiyorsa bol bol anne sütü verin süt korur Rabbimin izniyle