Pengu sakın biberon verme sakınnnn kaşık biberon kullan. Bende ağlıyo bebeğim diye sütümün yetmediğini düşünüp mamayı dayadım 2 aylıkken bıraktı emmeyi , şimdi sağıp veriyorum sütümü, eskisi kadar yok şimdi sütüm . %80 mama %20 anne sütü şimdi . Çok pişmanım
Bu arada emdikçe sütün çoğalacak