Selen1234 8 buçuk zaten besinlerle karnını doyurması için çok erken. Şu sıra sadece tatsın denesin yeter diye biliyorum ben mi yanlış biliyorum. Emme ağırlıklı zamanı hala. 9. Ayında Aşı ile beraber kontrol de edilir eğer boy kiloda da problem yoksa takılmayın. Benimki 24 ayı bitirdi hala doğru düzgün yemez ama boy kilo normal.