Atlas-Han premsesannesi22 benimki de öyle emince çok terliyor.. bez koyuyorum sürekli . Emdikten sonra da siliyorum
premsesannesi22 Mnk16 bizim yanaklarda kızarıklık vardı alerji çıktı sıkı bir diyetle iyileşiyor yavaş yavaş ama boynu bu gün olmuş
premsesannesi22 Atlas-Han iyi fikir bende deneyeyim biraz da saçlı olunca bizim terimiz hiç eksik olmuyor