İyi akşamlar kızlar ben önlisans mezunuyum o bölümü lisansa tamamlamam için dgs ye girmem lazım benim bölümüm içinde neredeyse ful yapmam lazım bir iki kere denedim olmadı seneye üniversite sınavına girip daha çok bölüme tercih yapmak istiyorum bu arada liseden hemşireyim zaten bir mesleğim var
Ama sorun şu ki üniversite için daha çok derse hakim olmak gerekiyor ben eşit ağırlıktan gireceğim mesela mat 2 gerekiyor Muş ayt de bende o hiç yok geometri hiç yok
Evde kendim çalışarak başarabilir miyim sizce nasıl çalışmam gerek