Banyo yaptırdığın ortamı sıcak tut. Isısını da dirseğinle ayarla ılık olsun yeter. Banyoya girmeden önce her şeyini hazır et. Çıkınca telaş etme. Banyoda da uzun uzun tutma hızlıca yıka çıkar. O kadar kısa sürede üşümez. Korkmaya gerek yok. Isısını anlamam dersen de ben bazen kombiden direkt ayarlıyorum.