Linaoykum_ Kızlar merhaba haftaya mahkemem var. Mahkemede nasıl giyinmem gerekiyor ? Avukatıma sordum nasıl istersen giyine bilirsin dedi bende kararsız kaldım. Kot pantolon üstüne gömlek altına spor ayakkabı diye düşünüyorum ama bilemedim 🙋🏼♀️
Buseniizz Linaoykum_ gelin topuzu yap 🤣🤣 kız ne alaka boşanmaya giderken ne giyeyim diyorsun şey galiba kaybettiğine dön de bir bak diyeceksin heralde 🤣🤣 çok mantıklı seksi çekici giyin git o zaman ahhahah
Ciddiyet12 Linaoykum_ bence gırgır geçecek bir durum değil derli toplu giyin çünkü o kadar adeletsiz insanlarla karsilasabilirsin. İşini şansa bırakma
Noname21 Linaoykum_ istediğin gibi giyin hiçbir önemi yok ama özenli davran çok makyaj yapma ya açık tonlar yada koyu tonlar giy salonda bunların bir öneminin olmaması gerekiyor ama günümüz şartları
elizabeth Linaoykum_ olur neden olmasın, gerçekten de çok da önemli değil ne giydiğin. Konuyla alakalı bir arkadaşım da boşanırken, boşandığı kocası nikahlarında giydiği takımla gelmişti mahkemeye 🙊😀
biroglanannesii1 Linaoykum_ Sonuçta gittiğiniz yer resmî bir yer saygı açısından bir kumaş pantolon gömlek ve blazer ceket giyebilirsiniz ben resmî kurumlara salaş gidilmesini tercih etmiyorum