Dlk55blt-rdvn benim oglum da öyleydi. Meğerse arabanın puset kısmını sevmiyormuş. Altıncı ayda büyük oturma parçasını taktık o günden beri Allah nazardan saklasın cok rahat oldu. Eline de simit veya çubuk kraker veriyorum market market sokak sokak geziyoruz 🤗
Oto koltuğunda da ağlıyordu başlarda sonra alıştı cok sevdi.seninki de puset sevmiyordur belki