Kuzeymama Arkadaşlar ağzından olcunce ateşini 38.3 çıkıyor koltuk altından 37.3 çıkıyor pazartesi aşı oldu ya ondan ya da ben dün üşüttüm bebeğimi hangisi doğrudur ağız mı koltuk altı mı