Arkadaşlar 17 aylık bebeğim ocağın ve fırının düğmesini açıyor basarak çıt çıtını da fark etti . Güzelce yapma diyorum uyarı veriyorum ama devam ediyor . Ocak açıkkken açıyor kısıyor vs . Fırını da açmiş çalişmaya başladı. Netten baktım fırın düğme koruyucu diye ama yorumları hepsinin olumsuz yani kapanmıyor zaten bebeğim çözdü vs yazan olmuş nasıl bi önlem alacağım ben fikir verin