Kızım 12 günlük maalesef 4 gündür gaz sorunu bizde yaşıyoruz, emziriyorum gazını alıyorum belini pis pis yaparak, yetmiyor karnına saat yönünde masaj yapıyorum ardına bisiklet masaji vs vs. her emzirmeden sonra. Gun içinde 2 defa rezene-kimyon çayı yapıp içiyorum yemeklerin ardına.Metsil gaz damlası aldık günde 4 defa 4 damla veriyorum ama daha yeni başladım faydasını gördüm diyemem henüz.
Metsil, nurse harvey’s gaz damlası veya şurubu, sab simplex, mommy bliss gaz damlalarını sırayla deneyeceğim bu gidişle hangisi fayda ederse artık.
Gaz sancısı zormuş gerçekten o ağladıkça içim gidiyor, çaresiz kalıyorum masaja devam ediyorum biraz rahatlıyor.
Eşim doktor ilk 3 ay bebeklerin bağırsak sistemleri gelişmedigi için ne yesede gaz problemi olacağını gaz damlalarının da kesin çözüm olmadığını söylüyor. En hafif şekilde, hatta hiç çekmeden atlatırız inşallah bu ayları. 3 ay nasıl geçecek bilmiyorum, geceleri 1 saat anca uyuyorum gün içinde uyuyamıyorum alışkanlığım değil. Uykusuzluga daha ne kadar katlanabilrim bilmiyorum.