Bebeğim 9 aylık doğduğundan beri uyuturken çok zorlanıyorum özelliklerde gece uykularına geçerken ağlıyo uykusu var ama asla uyumak istemiyor doğduğundan beri beşiğinde uyuyor beşiksiz uyumaz ama buna rağmen beşiğe yatınca ağlayarak zor uyur bu problemi nasıl aşabilirim çok yoruldum artık benim gibi olan varmı ve çok fazla hareketli bi bebek yatırdığım gibi kalkar dikelir beşikte ellerini kollarını tutarım öyle uyuturum napcam bilmiyorum