Ben de travel aldım ama arabaya koy kaldır ındır cok yoruyordu.Bir de seyahate gıdecegız dıye kabın boy baktım cok arastırdım.Bebegım henuz 3.5 aylık, kabın boylar pek korunaklı olmuyor malum.Ona uygun en iyi Chıcco Goody Plus kafama yattı.Ikı haftadır kullanıyorum ınanılmaz memnunum