Kiviefe yeni başladım canım🤗 daha bir ay olmadı. O yüzden net bir şey aöyleyemiyorum. Ama emzirdiğim için ekstra bir şey yapamıyoruz. Detoks, kalori açığı oluşturmak vs vs açıkcası bunları ben kendimde yaparım demiyor değilim. Ama şunu itiraf edeyim 3 haftadır rafine şeker tüketmedim. Tatlı krizine girmedim. Az yiyerek tok kaldığımı fark ettim.