İlk bebegim oldugu icin şimdi tecrube ediyorum vicco magaza da 19 numarayi ben giydiremedim 20 numara istedim kadin bebegin ayak numarasi 19 dedi 20 buyuk gelir dedi giydirdik buyuk gozuktu 19u aldik eve geldik giydiriyoruz ama tam sanirim topuga basmadigi icin cikiyor sizin bebekleriniz 1 yasinda kac numara giyiyordu birde bizimkinin ust kısmı tombul zor giriyor ayakkabi😂 20 no sunu almali miyim