Flower56 4 yaşında oğlumun yüzü çizildi kanamis ve kabuklanmisti bir ay oldu sanırsam pembe bir şekilde iz kalmış bunu geçirmek için ne yapabilirim ben
nazliicank Flower56 kantaron yagı kesınlıkle. Eşim motor kazası yapmıstı yuzune kollarına sürdük hep. Hiç iz kalmadı
c-enfal Flower56 tırnak izi başka bir yaraya benzemiyor maalesef. Eczaneye bile gidip sorsanız size önereceği krem illa vardır. Krem falan sürseniz iz kalmaz korkmayın
Flower56 nazliicank Kırmızı olan mi sarı olan mi hemen aldirayim ama üzerinden 1 ay falan geçti fayda eder değil mi
nazliicank Flower56 kırmızı kantaron. Belkı tamamen gecırmez sure gectıgı için ama buyuk olcude gecer