Gizemnaz_ çıkarırken hiç sorun yaşamadım ben canım. Şöyle yapıyorum. Keki piştikten sonra yağlı kağıt yarımıyla çeviriyorum böylece üstten soyması daha kolay oluyor. Nefis yemek tariflerinin videosunu izle canım ne demek istediğimi daha iyi anlarsın.