Vuzanur benimki şu an 5 aylık oldu dediğiniz durum da 15. Gümde başladı bir sürü doktora götürdüm bağırsakları gelişmediği için dedi bir sürü de gaz damlası kullandım fakat işe yaramadı işkence gibiydi çok üzülüyordum 7/24 ıkınıyordu uykuya dalamıyordu tam 2 ay 20 günlüktü azalmaya başladı 3. Ayında tamamen bitmişti çok şükür ki ama normal bir durum olduğunu söyledi gittiğim 3 doktor da siz yine gaz damlası kullanın belki sizde fayda eder ve benimkide alttan üstün bol bol gazını çıkartıyordu buna rağmen böyleydi ☺️