13miber Normal doğum yaptım dikişlerim düştü lavaboya oturunca vajinada çekilme hissi oluyor böyle bişey yaşıyan varmı
Vuzanur 13miber geriliyor normal olarak daha toparlanma süreci olacak kaç günde düştü dikişler bende de var
Ceylinadam5 13miber ayni seymi bilmiyorum ben sezeryan oldum doktoe dikislerimi alirken aynen oyle cekilme oldu biraz zaman
EylulPerisi 13miber evet benim de oluyordu doktorum normal olduğunu söylemişti yaralar iyileşiyor, rahim normal boyutuna dönmeye çalışıyor.
13miber Ceylinadam5 bilmiyorum ki lavaboya otururken gerilmemi çekilmemi öyle bişey oluyor neden oluyor yaşıyan varmı diye sormak istedim