3 ay 22 günlük bebeğim var Rota aşısının ilk dozunu yaptırdığımız gün akşamına kakasında kan vardı alerji bölümüne götürdüğümüzde deri testi yaptılar negatif çıktı kanla bakılmadığına anca diyet uygulayarak alerjisi olup olmadığı tanısını koyduklarını söylediler alerjisi olan anneler size nasıl tanı koydular ?