Bebeğim 15 aylık 6 tane dişi var 7. Ve 8. Yolda son bir kaç gündür bebeğimin dişlerinde sararma fark ediyorum neden oluyor kafana takılıyor. Henüz hiç götürmedim diş hekimine sizler götürdünüzmu genel bir kontrol için? Bazı yerlerde okumuştum dişler çıkmaya başlayınca götürülmeli diye