[silindi] çok teşekkür ederim inşallah bizde de olmaz 🙏 sanırım 2 doz olanı aldınız siz de değil mi? Hastanede ki doktorumuz 3 doz yazdı sağlık ocağında ki hemşire bebeğin vücuduna çok girmesin istediğimiz için ben 2 doz öneriyorum dedi bana da mantıklı geldi 2 doz olanından aldık. Umarım doğru karardır