_Zulfissss_ Kızlar adetim 7,8 gün gecikti idrar testi yaptım yenice doğruluğu ne kadar negatif diyor inşallah doğrudur istemiyorum şu anda yani doğrumudur sevinmelimiyim ağlamaya devammı edeyim
tatlibiranneo _Zulfissss_ ya bu ay herkes gecikmiş benimkisi de 16 gündür gecikiyor test yaptım çıkmadı kan verdim çıkmadı 8 gğn az değil olsa çıkardı ama geç döllenme de olabilir kan verin bence
TRTCOCUK _Zulfissss_ uzun süre olmuş eğer olsaydı çıkardı kesin teste korkmayın neden bilmiyorum ama herkesin gecikiyor benim 4 aydır her ay 10 gün gecikiyor 40 günde bir oluyorum yani
ece_arel _Zulfissss_ benimde aynı 7 gün geçti test yaptım 2 kez negatif ben hamile olmak istiyorum ama yok olmadı 😂
Linaaa1 _Zulfissss_ hahha bnmde 8.gnm ama test yapmadm kesin strestendir yada hava değişikligdr. cnki hamilelik belirtileri hiç yok bnde de
_Zulfissss_ tatlibiranneo inşallah gelir kuzum valla zor kaç gündür şnan ağlıyorum test yapmaya bile korktum
tatlibiranneo _Zulfissss_ bizde korunuyoruz deprem zamanı hissedip korktunuz mu acaba ben aşırı korktum ondan diye düşünüyorum
_Zulfissss_ TRTCOCUK geçen ay 4 gün gecikti bak hala gelmedi sabahmı yapsam bide ikindin yaptım bugün
tatlibiranneo Ee011 benimde şüphem yoktu çünkü iki yöntemle korunuyoruz ama insan olmayınca bi acaba mı diyor hiç bu kadar gecikme görmemiştim
_Zulfissss_ Ee011 yani korkuyor insan bende spiral korunuyorum ama işte korkuyorum ağladım gözlerim filan şişti
TRTCOCUK _Zulfissss_ sabah akşam farketmez 8 gün geçmiş olsaydı net çıkardı testte 10 cu gün olursun kesin😄ha bide kendinden şüphen yoksa korunma yönünden kafan rahat olsun