5günlükken sarılık için 2 gün hastanede ışık tedavisi gördük ve o günden beri uykusunda en ufak seste sıçrıyor emdikten sonra gazını çıkartırken uyuyakalıyor sonra yine irkiliyor korkudan kucağımdan bırakamıyorum kıpırdasam sıçrıyor bacakları titriyor bazen ağlayarak uyanıyor daha 34 günlğk ne yapacağımı şaşırdım varmı bi tavsiyesi olan 😔