Merhabalar 18 ay ile 24 ay arası çocukların emmesi ileride b12 vitamini eksikliği yaşamaması için çok kritik ve daha bir çok şey için bu yüzden tüm Avrupa’da ve Amerikan pediyatrisinde 2 yaşına kadar anne sütü diyorlar
Benim çocuğumda 1 yaşını geçince etrafımdaki herkes kes dedi hatta ayıpladılar felan ama ben 23 aylık dolama kadar tam emzirdim önü ramazanda diye son 1 ay eksik oldu keserken de çok zorlanmadık büyük ve küçük çocuk farkartmez emmeyi bırakmak her yaşta aynı zorlukta bence