Eymenlelifim Kizlar 4 ay oldu normal dogum yaptim sirtimin sol ust kismi agri ve yanma oluyo dr gitsem ilac yazmicanigini biliyorum evde dogal kendimiz ne kullanabiliriz gecmesi icin basina grlen varmi paykasin benimlede