LDYA123 evet devlet hastanesi hayır daha çok protein olarak bakılıyor laktoz gibi çıkarsa süt ürünleri kesilecek gibi bizim düşük oranda çıktığı için bünyesi alışsın sen kesme yemeye devam et dedi doktor bebeğim 9 aylık daha 1 aydır geçti mesela yüzündeki kabarıklıklar ama koldaki egzamamız kalıcı oldu