Merhaba 5,5 aylık bebeğimi sütüm az olduğu için geceleri mama ile besliyorum. 20:00 de 150 ml su ile yapıyorum. Gece de 12-1 arasında ve 4 gibi iki kere uyanıyor. Bir tanesinde kesin 1,5 saat kadar uyanık kalıyor hatta. Gece uyanmasını bire düşürmeye çalışıyorum. Gece uykusuna geçirirken akşamları sizler kaç ml mama veriyorsunuz? 180 veya 210 ml versem daha uzun uyur mu acaba?