Egem06 Kızlar başlıktan anlAşıldığı gibi internetten alışveriş yapacağım güvenli abiye alacağım site arıyorum
Nurgr Egem06 abiye aldınız mı bilmiyorum ama ben çok araştırdım trendyoldan alacaktım sonra karşıma modanisa çıktı açıklara göre abiyelerde var. Birde 500 TL ye 100 TL indirim verdi 420 liraya güzel bir abiye aldım. Almadıysanız bir bakın bence ☺️
Egem06 Asyaveannesi04 canım bugün çok gezdim çok baktım içime sinen olmadı olanda zaten çok pahalıydı orta halli nişanda giyilecek birsey arıyorum
Elfthkn Abiyefon çok güvenilir, 3 kere sipariş verdim bedeni olmadı vs iade ettim problemsiz ve çok güvenilir tavsiye ederim
Egem06 Nurgr canım benim tarzımı yansıtmıyor baya baya kapalı modeller çok açık giymiyorum ama onlarda çok kapalı geldi bu arada arkadaşımdan aldım bulamadım bulduğumda 2 bin 3 bin bir gün için gerek yok dedim 17 Mart için gerekiyordu 😃
Nurgr Egem06 anladım canım bende açığım açıklar içinde modeller vardı görmedin sanırım ☺️ neyse zaten ihtiyacın da kalmamış ☺️
Egem06 Halimea teşekkür ederim canım benim ihtiyacım kalmadı umarım ihtiyacı olan. Birileri görür de onların işine yarar