22 aylık bebeğim var ve sanırım yanlış kestiğim için ayağında baş parmağın kenarında tırnak batmış hafif kızarık ve şiş.Bakmak istediğimde ayağını ellettirmiyor bile bugüne kadar hiç olmamıştı dikkat ediyordum aslında ama nasıl düzeltilir bilmiyorum yaşayan var mı nasıl çözüm bulurum ?