Melis1706 ben de gittim emzirme danışmanıma asıl sadıkça geri çekilme oluyor göğüs uçları acıdığı için ama bebek emdiğinde tükürüğü ile beyne salgılama yaptığı için daha da çok çoğalır ve zaten sütü çoğaltan sağma değil yediğimiz besinler ve sudur eğer süt çok fazlaysa kendiliğinden akıyorsa sağılabilir ama o da tamamen değil sen zaten memeyi boşalttın da biberona boşaltıyorsun bunu da biberonla verdiğin için bebeği emmesi zorlaştı için birakir