Hemsirehilall siyah almayın da 🥹 benimki kumtel ya da luxell şu an emib değilim 2020 temmuzdan beri kullanıyorum memnunum, fırın belki biraz daha teknolojik olabilirdi zaman sayacı falan gibi ama müteahhit ucuza kaçtı😒 mikrodalgamı sonra kendim aldım arçelik ondan memnunum ama diğer ankastrelerimi de seviyorum fırını iyi olan birini alın ocak davlumbaz hepsinde aynı nasılsa gerek yok abartılısına