bebeğim 4 aylık yaklaşık 2-2,5 aydır oturarak asla emmiyor hep ayakta gezerek emmek istiyor gerçekten artık gücüm kalmadı günde en az 3-5 saatim bu şekilde evin içinde gezerek emzirerek geçiyor. oturunca direk ağlamaya başlıyor mosmor olana kadar ağlıyor. çok çaresizim artık kollarım ağrıyor ayak bileklerim ağrıyor sabitte gezdirmiyorum hoplayarak gezdirmek zorunda kalıyorum gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum kendimi çok mutsuz hissediyorum tüm vücudum artık ağrıyor iyi değilim gerçekten değilim. oturayım belki emer diyorum ağlamaya başlıyor yırtıyor kendini bu sefer bende ağlamaya başlıyorum sinirleniyorum gücüm gerçekten kalmadı bunun bi çözümü yok mu yaşayan bilen varsa nolur bana yardımcı olun ne yapabilirim.