Eegulsum Bez degstirirken üstünü değiştirirken durmaksızın ağlaya. Bi oğlum var 9 aylk guldurerk değiştirmeye çalışsam da hiç durmaksizin ağlıyor normal mi her bebek mi böyle 😟😟
Ebruferit Eegulsum bizde 8. Aya gireceğiz bizimde aynı cibil cibil olmak istiyor 😂 döne döne zor giyiyor kıyafetini cikarirken ondan mutlusu yok
NilDenizimm Eegulsum benim kizimda 7 bucuk aylik ayniyiz hele banyodan sonra giydirmek sanki bisey olmuş gibi çığlık çığlığa ağliyor alt değiştirme gelinde artık kaçıyor bide çok zor oluyor
Ecis Benim kızım 8 aylık şuan oda böyle 😕 sanki etinden et kopuyo yok böyle bi bağırma, kaçmaya çalışma anlatamam 🙄normalde sakin bi bebek ama üstünü yada altını değiştirceğimde kıyamet kopuyo. Oyun oynayarak falan değiştiriyim diyorum ama nafile 😬
Abdisumeyye 2503 aynn canim islak mendil paketinden ne alıyorlarsa bizimkide ağlıyordu sukur geçtik o günleri büyüdü oğlan artik yaşındayız 😊😊😁
barlas22 Yalnız değilmişim. 😣 4 aylık oğlum Bi yere gitmeden yarım saat önce giydirmeye başlıyorum. Ağlaması da bitsin evden rahatla çıkalım diye. Ter çıkıyor üstüme giydirirken.
Deletedmom277 Ohooo siz bi 16 aya gelin çok eğlenceli. Savaş yapıyoruz evde kaçmalar ağlamalar yırtınmalar.bunlar daha başlangıç 😂
Abdisumeyye Deletedmom277 16 aylik mi bebegin canim 14 aylıgiz bizd E kaçıyor bu donemlerde bebek demekki yürüyor bide alt değiştirmek cok zor😁
umgumgu 8bucuk aylığına biz de öyleyiz. Bazen tek başıma beceremiyorum bile öyle tepiniyor ağlıyor 🤷♀️
Deletedmom277 Abdisumeyye gel bebeğinin de altını alalım diyorum anca o zaman yatıyor altını değiştiriyorum arkamı dönüyorum taytını alıcam bir bakıyorum kaçıyor tekrar tut yakala. Allahhh kıyametler kopuyor 😂
Eegulsum Valla eşim evde top oynayarak değiştiriyoruz bazen bazen kedi pisiliyoz savaş ederek degidtiriyox sonunda susuyor kimse duyman diye koi pencere kptiyotum
Abdisumeyye Deletedmom277 aynn canım kıyametler kopuyor hele ki yatsın altını değiştirirken hemen kaçıyorlar isimiz zor valla😁😁
Tazeanne53 Aynı aynı🤦♀️ Kıyamet kopuyor. Doğduğundan beri hiç sevmez giyinmeyi soyunmayı. Şarkılar, türküler, ıslak mendil paketi vermeler yok yok. Hele şimdi emekliyor. Yakalayamıyorum firar ediyor. Ya ahtapot gibi 8 kolun olsaydı ne yapacaktın oğlum diyorum😅😅
Aysegulisaa54 Eegulsum ayyy 1 yaşına girecek hala çığlık çığlağa değiştiriyorum salak salak bağra bagra şarkı söylüyorum sesim ondan çok çıkımca biraz susuyo😀