Sizde de böyle oluyor mu diye sormayacağım eminim herkeste oluyordur ☺️ Ne doğru ne yanlış bilmiyorum artık. Ne yapmaya kalksam acaba yanlış mı yapıyorum diyorum, aksi seçenek cazip geliyor. Mesela gündüz uykusu 2 saati geçince uyandırsam mı uyandırmasam mı diyorum. Ya da gece emzirmeye kaldırmayın sağlıksız diyorlar, tamam diyorum, haydiii gece beni alıyor git geller. Dünya kadar uyku damışmanı, emzirme danışmanı, çocuk doktoru var. İnanın bazen birbinin zıddı şeyler söylüyorlar. Üstüne bir de eş dost büyüklerin tecrübesi…. Yeşil kaka kötü mü normal mi, gece kaldırmalı mı kaldırmamalı mı, yiyecekler gaz yapar mı yapmaz mı, kucağa alıştırmalı mı alıştırmamalı mı… bu liste uzar gider… Ben artık adım atamaz hale geldim☺️ İç güdülerim bile hata veriyor artık 😂