Aysiimam 3 buçuk aylık kızım ilk.once memeyi reddetti mamayla devam ediyoruz şu kik güne kadar mamayı yemesi iyiydi fakat iki gündür 10 dakikada yedirdigim mamayı 1 buçuk saatte zor yediriyordum. Biberon ne zaman versem aynı memem reddin de yaptığı gibi ağlıyor biberonu atiyor. Nedir benim bu çocuğumun yemesiyle imtihanın. O yemediginde moralim çok bozuluyor bu yüzden çok.huzursuzum. atak hesaplamak yapabilen yapabilir mi rica etsem. 28.06.2019 doğumlu beklenen 03.07 2019
Aysiimam 110 cc ile.doyan çocuk şimdi 60 cc yi zor yiyor yemediği için enerjim.dusuyor moralim bozuluyor ac kalıyor düşüncesi olmazsa sabredecem de
Sebdem Aysiimam 3,5 aylıkken başladı şuan 4 ay 10 günlüğüz şiddetlenerek devam ediyor. Sadece anne sütü bizim mememde çırpınıyor bazen hınçtan aç aç uyudu dün gece (sızdı ağlamaktan) 🤦♀️ Umutla bekliyorum bende ataktır geçer inşallah amin