portakalcicegi7 hiççç kafanıza takmayın kilosu iyiyse benim bebeğim 14 aylık daha 1 haftadır düzenli kahvaltısını yapmaya başladı.. bende sizin gibi artık sinirden oturup ağlıyordum doktoruyla görüştüm ve beslenmesinin %80inini anne sütünden aldığını, kafaya takılacak birşeyin olmadığını söyledi hatta şakayla karışık hiçbir bebek açlıktan ölmez bile dedi 😅 ama kan değerlerine baktırın biz 11 aylık yaptırdık b12 ve demir deposu düşük çıktı takviyeleri düzenli kullanınca o da iştahını etkiledi diye düşünüyorum. Sizdende 1 yaşına kadar kan tahlili istencektir muhtemelen o zaman daha net belli olur. B12 eksikliği ve demir eksikliği iştahı çok etkiliyor. Uzun oldu kusura bakmayın