Ozerbusra Güzel anneler 1 martta sezaryen doğum yaptım. Emzik ve biberon konusunda ne düşünüyorsunuz? Emzik ne zaman verdiniz, onerileriniz neler, doktorunuz ne tavsiye etti? Tecrubelerinizi benimle paylasir misiniz
Melis1706 Ozerbusra emzigi ilk gunden verdim sadece uyurken aliyor.biberon kasik biberon tavsiyem benim bebegim biberona alisti avent killaniyorum beni emmiyor
Bugleminannesi28 Ozerbusra doğumdan 10 gün sonra verdim hemen tuttu şuan her marka emziği de tutuyor ama Philips avent kullanıyorum. Direk verin bence şuan kızım 3 aylık iyi ki vermişim ve iyi ki tutmuş gaz problemi oluyor huzursuz oluyor veya uykuya geçişte vs. Hemen emziği alıyor ve iş bitiyor bu arada emzik hep ağızda 🤣
sarmaliklahana Ozerbusra Bebeğim sütüne doymadıgı için 3.gün mamayida kullanmaya doktor tavsiyesi ile başladık. Emzik verme taraftarı asla değildim diş damak yapısını bozar dıye. Kızımda zaten ilk zmana almadı. Ama benı emzik olarak kullanmaya başlayınca 2.5 aylıkken emziğe alıstırdım ama cok şükür ki 10.ayında kendisi bıraktı 🤭 kısa süre kullandık yani İkiisnin de markası tommee tippee
Bugleminannesi28 Oz033603 ufak bir tatlı birşeye bandirin yada anne sütünüzu degdirin ucuna uykuluyken vermeyi deneyin veya emzik çeşidini değiştirin ben ne versem alıyordu Philips ultra Air gece parlayan emzik denemiştim 15 günlükken feln direk tuttu şuan 9 aylık ne versen tutuyor
Oz033603 Bugleminannesi28 😀Maşallah birşey daha soracağım sizi emdiği zaman azmı emdi yoksa kilo kaybı oldumu bebeğim 19 günlük
Bugleminannesi28 Oz033603 bebeğim şuan 9 aylık ve 1yas kilo ve boyuna sahip kilo kaybı olmadı çok iştahlı bebekti ilk günden beri tam tersine tombik