melekanesi merhaba öncelikle endişenizi anlıyorum işin uzmanı olarak diyebilirim ki her çocuk farklıdır ve her çocuğun gelişimi de farklıdır benim de kızım 10,5 aylık elinden tutunca yürüyor ama kendi kalkmaya ve yürümeye cesaret edemedi hala, o daha garantici diye düşünüyoruz biz o yüzden akışa bıraktık sonuçta gelişimini ne zaman ne yapacağını kızımız kendi belirliyor biz de ona destek olmaya çalışıyoruz bi de bi iki kez düşme durumu yaşadık bu da onu etkiledi yani lütfen endişe etmeyin en doğru zamanda yürümeye başlarlar