Birkucukeylulmeselesi fa_sena_y 😀aynı yoldan geçtik şimdi sakinledi postu okuyunca dedim aa bizimkinin bağırması geçti 😁6 ay ı doldurduk
Tgce_ozcn Ahhhh ahhh. Aynı dert bendede var. Oğlum 2 haftadır bagrıs çığlık içinde. Ama üzülme ☺️ sesini keşfettiği için bu şekildeler. Yakın zamanda düzelicek🦋
fa_sena_y Birkucukeylulmeselesi Tgce_ozcn sizlerinde 5 aylıkken mi başlamıştı aslında 4.ayda çığlık atarmış bebekler ama bizde yeni başladı 5.aya girince