aleynaas Ameliyattan sonraki 3.günümdeyim. göbeğim hala şişkin duruyor. Eskiden dümdüz bir göbeğim vardı. Eski haline gelmesi için yapabileceğim bişeyler var mı yardımcı olabilir misiniz ?
gbayer1- aleynaas canım daha 3 gün olmuş göbeğin olması çok normal :) bi hafta 10 günde anca iniyor birde ben korse kullanmıştım ilk hafta 1 buçuk ay oldu hiç göbeğim yok şuan
Nazlimu_ aleynaas bende 3. Gün doktor kontrolünde doktora bu böyle kalıcakmı hocam doğurmamış gibiyim demiştim 🤣 daha çok yeni tamamen eski haline gelmesi 40 günü bulabilir. Vücut kendini ancak toparlıyor