Fatmanurr41 Kızlar 7 aylık oğlum için geceleri kaşık maması vericem ama her mama gabız yapıyo önerebileceğiniz hangisi var
a07 Fatmanurr41 ben hero baby kullanıyorum kabızlık sorunu olmadı. Ama bebekten bebeğe değişir bence. Bebeğiniz kabızlığa meyilliyse biraz zeytinyağı koyun isterseniz.