mrvunal13 bende ayıcıklılarından vardı, başta ultraair, chicco, nuk vs denedim tutmadı, soothie olanı hemen tuttu. Ama zor bir emzik açıkçası yenidoğan için ağır sert sürekli düşüyordu. İki aylıkken ağzında geçmeyen pamukçuğunda etkisiyle çok az verip bu emziği unutturdum. Ama hala çok emzik aranıyordu. Ara ara ultra airi denemeye devam ettim sonunda onu da kabul etti çok şükür ve çok rahat ettim soothie ikide bir düşüyordu ağzından. Her bebek farklı tabii ama benim tavsiyem daha hafif emziklerde deneyin önce şansınızı