Devlette doğum yaptım 39+5 de kontrolüm vardı gittim hem devlet hem özele gidiyordum özelde olacaktı doğum ,devlete kontrol için gidince suyun fazla acilman var seni yatirmam lazım dedi doktor kalmim ağrım olursa gelirim dedim ilçeden geliyorsun yetisemessin yatırayim zaten günün geldi dedi cuma idi o gün kendisi de hafta sonu nöbetçi değilmiş başka bir doktor vardı erkek sözde istemiyordum adam bana çok kibirli geliyordu 2 gün bekledim normal doğum için ağrılarım kesildi sanırım korkudan sabah artık doktor biz mudehale edicez demişti gece 12 de suyum geldi hemen dogumhaneye aldılar bende doğacak sanıyorum sabaha kadar bekledim bir odada nst de giden gelen olmadı kalkamadım da kabus gibu geçti 8 gibi ebeler değişti doktor geldi gece suyada patlattılar sabahki ebeler çok insancildi doktor da çok ilgili babacan davrandı genç olmasına rağmen çok sabırlı şekilde yardımcı oldu ve normal doğum ile çıktık çok şükür dikişlerim de sorun olmadı ama bence kötü dikim oldu orada biraz zorluk çektim kesigim çok