muserrefasaf mama sandalyesine oturt canım . Dokse de ağzından öyle öyle alışacak . Hem dik durmak aynı zamanda bı şeyler yemek onun için de zor oluyordur 🤭🥰 benim kızım de yeni alışıyor. Mama sandalyesinin arkasına küçük bı yastık koyup belini destekle , kemerini bağla . Öğrenecek zamanla inşallah 🌸