Ffak Kızlar sün 6.ay aşımızı oldık 2 gündür çok huzursuz ve aşırı hareketlendi ama uykusunda bir problem yok çok şükür maşallah şimdilik ama sürekli ağlıyor bacaklarına baktım ağrıyor ağrıyor mu diye ağrımıyor da sizde böyle bir durum yaşadınız mı