Yasminmiray10 valla canm her mama her bebekte farklı yarıyor, Bebelac Gold iyi diye okumuştum.Normal Aptamil genelde kabız ve gaz yapiyormus ama aptamil Conformil bagirsaklari baya çalıştırıyor kabizsa eğer bu mamayı dene bence bende bugün dördüncü gün deniyorum bakalm inşallah iyi gelir canm