Maaşım krediye gidiyor çoğu. Kalanlar da öyle boşa gitsin istemiyorum. Altın alıyorum genelde. Ama aklımda hep bir yurtdışı seyahati var. Biriktirdiklerimi öyle yer bitiririm sanırım 😂eşim Bit coinde değerlendir diyor diğer yöntemlerle pek arası yok. ama ben de onlardan asla anlamıyorum.
bu düşüncelerden hareketle birikimi Euro’dan mı yapmak daha mantıklı yoksa altından mı? Daha bugüne kadar hiç para biriktirmişliğim yok geldiği gibi giderdi. O yüzden bu konularda çok cahilim. Siz nasıl değerlendiriyorsunuz ya da birikim yapıyorsunuz? Altın Euro gidişatı nasıl olur? Ekonomi okur yazarı var mı aramızda 😶