Kuzeynepp Kbraninalparslani bnde sleeyp natural kullanıyorum hem bez hem islak mendil cok memnunum. 5 aylık oldugumuz icin henuz 3 numara kullanıyoruz bi sıkıntı yaşamadık.
Kbraninalparslani Kuzeynepp bende memnunum aslında sadece büyüklük konusunda yanlışlık mi yapiyorum acaba dedm
Ebe-anne Oezzii Kuzeynepp merhaba kaç kilo bebeğiniz acaba ? Ben 20 günlükken 3 numaraya geçtim 2 numara sızdırmaya başlamıştı çünkü ne zmn 4 numaraya geçerim onu anlamaya çalışıyorum stok yapmak için de 5 ayda hala 3 numara kullandığınızı görünce şaşırdım o kadar kullanılıyor mu
Btlaras2 Kbraninalparslani benim bebeğim 8.5 kilo 4 numara kullanıyorum ama sıkma falan yok siz biraz büyük almışsınız
Melek_3465 Ben de oğluma kullaniyod8m 8 kilo ve 4 numara kullanıyorum. Oğlumun da bacak arasını sıkıyor iz yapıyor sızdırma da yaptı ama onla başladığım için bırakırsam oğlum pişik olur diye korkuyorum bi fikir verirseniz çok sevinirim
Kuzeynepp Ebe-anne 5890 di gecen ay yarn doktr kontrolümuz var tekrar tartilcak ama zaten hastaneden 2700 dusuk bir kiloyla ciktik maaelsef ondan sanırım.
Ebe-anne Oezzii Oezzii 6 kiloyken mi 4 numaraya geçtiniz ? Kaç aylıktı bebeğiniz geçtiğinizde acaba ?
Oezzii Ebe-anne oğlum 10 gün sonra 4. Ayına girecek dün tartılmaya götürdüm 6.5 kilo olmuş ve biz yaklaşık 2 haftadır numara kullanıyoruz
Oezzii Kuzeynepp benim oğlum 2 kilo doğdu ondan olduğunu düşünmüyorum gerçi her bebeğin büyümesi bir değil
ysmsrltn_ Kbraninalparslani benim bebeğim de 9 kilo 6 numara kullanıyorum evet ağ kısmı uzun ama bel kısmı sıkıyor bende anlamdım hatta bacak lastikleri falan sıkıyor 5 numara takmam mümkün değil böyle giderse ya marka değiştiricem çünkü 7den yüksek sanırım numara yok ve bedenler aşırı küçük